شناسهٔ خبر: 132772 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل اعلام کرد؛

صدور بیش از ۹ هزار برگ بارنامه در شهرستان اردبیل

صدور بارنامه رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل گفت:بیش از ۹ هزار برگ بارنامه در ۱ ماهه گذشته در شهرستان اردبیل صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،بهرام خیاوی دربازدید از شرکت های حمل ونقل کالا با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۴۳ هزار و۵۹۴ تن کالا از شهرستان اردبیل جابجا شده گفت:۳۴ شرکت در حوزه حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه در ۱ ماهه گذشته ۶۶ هزار و۷۵۸ نفر مسافر در قالب ۱۰ هزار و۱۲۶ سفر از شهرستان اردبیل به مقاصد مختلف جابجا شده اند تصریح کرد:۲۱ شرکت مسافربری در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و مسافران است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل حفاظت و صیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و افزود:با حضور ۴۰ مورد گشت راهداری در محورها جهت جلوگیری از تجاوز به حریم راهها تاکنون ۲۷ مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز شناسایی و متوقف شده،۱۰ مورد تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز شناسایی و جمع آوری شده و از ۳مورد حفاری و درختکاری غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

خیاوی رفع افتادگی ۱۰۰ کیلومتر از شانه راه را در یک ماهه گذشته در شهرستان اردبیل یادآور شدو اظهار کرد:در این مدت ۲۰۳۰۰۰ متراز شیب شیروانی راهها توسط راهداران اصلاح شده است.

وی در این مدت از خط کشی ۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی شهرستان اردبیل خبرداد و تصریح کرد: در۱ ماهه گذشته ۲ عدد از رمپ های ورودی و خروجی ایمن سازی و ۲۴ عدد از راههای دسترسی غیر مجاز نیز انسداد شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان اردبیل مونتاژ و اصلاح  ۱۰۰عدد ازتابلوی انتظامی،، تهیه و نصب ۱۶۰ عدد بازتاب ،ارتقای ۲۱ شاخه حفاظ انجام شده(گاردریل) ، تعمیر ۱۹۰ شاخه گاردریل های آسیب دیده، ایجاد ۲ عدد سرتگاه مجازی و پاکسازی سطح جاده از آثار تصادفات به صورت مستمر و بازگشایی آبچگان پلها به تعداد ۱۰ دستگاه را در ۱ ماهه گذشته از دیگر اقدامات مهم راهداران این شهرستان برشمرد.

خیاوی با بیان اینکه در مدت یاد شده راهداران از ۷۰ کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه بطورمستمر نگهداری می کنندافزود:در این مدت راهداران ۲۶۰ عدد تابلوهای الزامی در راههای شهرستان اردبیل تهیه و نصب کرده اند.